Någon som har en dunderkur ??????????

Nu börjar jag undra hur det står till egentligen......?????

Visst har jag blivit förkyld igen, näsan rinner, huvudet känns tjockt, värker i kroppen!

Nu börjar jag bli desperat, få ta kontakt med någon som har en dunderkur som gör mig frisk.
Jag orkar jobba och helgen kommer snart och då blir det vila iallafall ( förhoppningsvis.)

Jag tycker det är så roligt att kommaner till itrim och träffa alla där nere, nu börjar jag sakna det så otroligt mycket,
får väl gå ner och säga hej till alla om inte annat :-)

I morgon kommer jag och en kollega att åka upp till stockholm för att laga godsvagnar, dörr problem, men det kan lika gärna vara handhavande fel som gör att dom inte får upp den eller kan stänga den. Så en roadtrip imorgon alltså!

Nu gott folk så ska jag gå och knyta mig iallafall.

G´natt alla.

Kommentarer
Postat av: Susanne Berg Bodin

hej

Gick in på din blogg för att Susanne boman som ochså använder sig av itrim hade en länk till dig. Skulle kolla hur itrim fungerat för dig men hittar inget ang viktresultat. Kan du inte skriva lite hur mycket du har gått ner från början

2012-01-14 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0