Itrim Filmen :-)

Måste ju visa min reklamfilm för Itrim. :-)
Är lite stolt över den iallafall.


Äntligen hemma!

2:a Juli och vi har kommit hem!
Visst är det skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng.

Är stolt över mitt nyinköpta armband från Kiruna.



Men det tog inte mer än ett par dagar så kom frågan från Alvin,
- När får jag flyga upp till Farmor och Farfar?
- När du blir 5, vad ska du göra där uppe?
- Åka båt och fiska!

Nu börjar han bli norrlänning på riktigt :-) men visst vi kör han till flyget så han får åka upp om han vill själv, inga problem :-)

Men vad är det som händer?
Han han inte vara mer än 2 dagar på dagis, så åker han på maginfluensa.
Inget roligt alls, men vi har överlevt och jag och Alvin har fått lite tid för oss själva då Frugan har varit på Falsterbo horse show och kommit hem igår.

Tränat nu under jag varit i Svappis?

Ne, inget alls faktiskt!

Slarvat med maten?

Ne, men jag har gjort ett aktivt val att äta annorlunda!

Har jag gått ner i vikt eller?

Jag har nog stått still på min vikt, men är åter tillbaka till min itrim resa.....

Nu är det tack och god natt för min del.....
Jobb i morgon och sen träning på itrim..... :-)


Summa sumarium av midsommar resan.

Vad är det vi har hunnit gjort i Kiruna?

* Bröllop
* Forspaddling
* Abiskotoppen
* LKAB Gruvan i Kiruna
* Fiska flera dagar
* Besöka Kiruna festivalen
* Hälsa på min Mormor Elin, Morbror Conny och Dessi, Daniel & Johanna
* Koppla av och ta det lugnt
* Sälja min Ford Anglia 1957:a

Lite har vi hunnit med så vi får se hur vi ska kunna toppa det här nästa gång, vi åker upp.

RSS 2.0