Jaha det var första dippen......

Nu är jag less.....
Varför kan inte förkylningen gå över????

Verkar vara en dipp i itrimmandet?
En massa dåliga val och ett ältrande på vad man ska göra.
Har gjort att vågen hamnat på 3 siffrigt igen :-(
Är det bra eller dåligt?
om jag ser på viktminskningen s¨är det ganska bra att ha tappat 23 kilo trots allt.
Men att gå upp 7 kilo på 1½ månad är inget bra.
Så nu finns det inga genvägar utan strikt ala itrim om det ska gå vägen.
Mötet på Itrim i Torsdag visade sig vara av storvikt för mig att få reda på vad som kan vara orsaken till dippen,
jag har inte kunnat träna som jag velat och framför allt att jag måste lära mig säga nej mera.

Sen prata vi i gruppen om att hjälpa varandra mer och att vi ska skicka ett sms när vi ska iväg och träna för att pusha lite extra......

Susanne ortoligt intressant att få höra dig prata om ditt itrimmande både uppgångar och nedgångar.
att du är så otroligt när ditt mål nu och att få göra din operation snart, vad kan jag säga än ge järnet och kämpa på.

Måste nog säga att veckorna rusar iväg och att hösten är ganska mysig iallafall, man kan gå ut och plocka svamp och bara vara i nature, det är helt otroligt skönt, vad som var roligt idag var att Alvin sa:
- Pappa jag vipll plocka svamp idag, så vad gjorde vi..... på med skogskläder och ut och plockade ca 20 liter på en timme.... så nu är allt på torkning inför vintern och all härlig och god mat man kan använda sig av svamp :-)



Förra helgen var vi hundvakter till lilla Naala en liten schäfertik som är otroligt härlig, hon påminner om Aia,
det är otroligt...
Alvin blev störtförtjust i henne och dom låg och sov tillsammans, självklart sov hon hos oss oxå, lite mysigt att ha en hund hemma.
Om jag vill ha hund igen?
Nej faktiskt inte, men hundvakt absolut!



På måndag kör vi igång med träningarna igen så man kan komma tillbaka till sitt itrimmande igeN.
Basebollen kommer vi att träna söndagar igen i KFUM Hallen på skomakaregatan bakom filmstaden. Kl . 10 - 12.00

Som Vi säger i basebollen

PLAY BALL!

Itrims personal är helt suveräna

Hej hej hallå dagboken, long time no see......

Nu har det gått ett bra tag sen sist jag skrev!
Tiden har flugit iväg och man hinner knappt med sig själv.
När man väl ska lägga sig ner å blogga lite så hinner man somna innan datorn ens har startat!
Men så kan det ju bli ibland, men varenda kväll??????? :-) undra om man börjar bli gammal?
Neeeeee inte än.

Vad har hänt under tiden som jag inte skrivit?

Har gjort en del mindre bra val i mitt itrimmande!
Nej inte så illa, men när det gäller intag av mat och annat mindre nyttig mat ( Godis.)

Vikten har stått still sedan sista mätningen tror jag, ska upp på vågen imorgon igen och se vad som har hänt!
Men det är helt otroligt roligt att komma ner till itrim, man blir glad, får en massa inspiration och alla trevliga träningskamrater där nere.

Måste bara skrika: NI JOBBAR PÅ HELT OTROLIGT...... det gillar jag och ni inspirerar mig att nu äntligen komma igång på allvar med träningen igen. nu är siktet taget igen på +- 90 kilo. och sen tänka på vad som kommer in i matkvarnen.

Jo förresten vad jag gjort:-) ni kan ju få en bild om ni vill, det kallas för kräftskiva, behöver man säga mer :-)



Varit ut i skogen en hel del och plockat svamp, kantareller, trattisar, blomkålssvamp, blektaggsvamp.
Vad som var roligast att hitta var blomkålssvampen och efter alla berättelser och läsandet på internet så ska den vara en av dom godaste svamparna i våra skogar, nja........ inte i min smak men den gick ner, tillagade den säkert fel.

Åby ridklubb och hästtävlingarna så har jag varit där och hjälpt till en hel del, varit riktigt roligt och att få hjälpa till med ljud och IT för att få det att funka, det är inte helt fel det heller, det är riktigt roligt med problem lösning.

Nå nu åter till mitt itrimmande och kämpande, nu tränar jag och Lena nere på itrim tillsammans och pushar varandra och det blir en liten extra sporre att köra på då man är fler som tränar tillsammans, hoppas på fler i vår grupp kan komma och börja träna tillsammans med oss så vi får en riktigt bra fart på träningen tillsammans.

Itrims personal är helt suveräna, ni är guldvärda och jag hoppas att fler än jag känner så.... ni gör ett riktigt häst jobb med oss.

Keep going strong eler som vi säger i basebollen

Play Ball!

/ Kalle.

RSS 2.0