Men nu undrar jag om jag har fått allergi mot träning......

Nu nytt år nu nya tag.

Igår blev första träningen efter julen och det var tufft, stenhårt in i träningen direkt och trodde faktiskt att jag skulle klara alla 3 varven utan problem, men tyvärr så har jag tappat en del styrka i fotlederna och märkte att högra foten inte riktigt klarade av hoppsteg i sidled :-( men det var ju bara att byta till andra stepp :-)
Annars gick det riktigt bra tycker jag.

Idag skulle jag ha varit och tränat, men det blev lite extra tid på jobbet,  och tur var väl kanske det.
träningsvärken börjar komma, ont i armar och magkusklerna, men samtidigt är det den ganska skön känsla.
Måste ju vara ett tecken på att man tagi i ( eller är otränad ) :-) antingen eller så var det skönt.

Men nu undrar jag om jag har fått allergi mot träning, för ni kommer inte att tro era öron, just nu känns det som om jag håller på att åka på en förkylning????? Vad är detta?

Nej det bryr jag mig faktiskt inte om, utan imorgon ska jag träna ( läs Onsdag).

skrik gärna till på FB om ni märker att jag inte bloggat, vill ju göra det, men kroppen brukar vara alldeles slut när jag kommer hem efter en dag så det är tack och godnatt nästan direkt.

Men nu är det sängen som hägrar och sen nya tag igen och iväg på träning igen :-)

Ses vi där?

G´natt å sov gott.

Kalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0