Alpinpass med råge:-) (för mig)!

Dagen efter mitt gångpass, 40 min på gångbandet kanske inte verkar så mycket, men igår på Itrim mötet vi hade så konstaterade vi att kondition är en färskvara!

Jo tack, alpinpass på maskinen och en hyfsad gång takt gav ca 6,5 km i skaplig uppförsbacke.

Få se om det blir träningsvärk i vaderna!

Min förkylning är inne på sin 8:e vecka men tycker den känns lättar, nu håller jag tummarna.
Men min vänstra axel är inte vad den borde vara,
Hemma och sjukskriven så det gäller att göra vad man kan utan att använda vänster arm och axel!

När jag väl ger mig in i cirkeln så kommer Edet att bli mest kondition, mag och ben övningar, får ta någon av personalen till hjälp!

Men vi ses på Itrim idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0