Kan man kalla det slutspelsskägg eller har ni något bättre namn?

En lång sammanhängande arbetstid går mot sitt slut :-)

I 2 veckor har jag haft jouren på jobbet och peppar, peppar så har jag inte behövt rycka ut än, men det är fortfarande en natt kvar :-)

Jaha ni, nu känns det i kroppen efter all träning som varit.
3-4 pass i veckan, det här börjar jag gilla skarpt.
Det känns nästan som ett träningsläger och märker själv att musklerna börjar komma, nja  eller jo i magen med, attans vilken träningsvärk jag har... men det är lite skönt om jag själv får säga. Det är ju resultat av att man kör lite hårdare.
Nu äntligen orkar jag köra 3 hela varv i full fart det är inte fy skam alls, nu gäller det att kämpa på om jag ska ha en rimlig chans att slå thomas i magövningen :-) Ser fram emot det faktiskt, jag inte att slå han eller jo förresten i magövningen.

Halloween helgens arbete på jobbet med att måla väggar och tak var riktigt tufft!
axlar och armar fick sig en rejäl genomkörare och även benmusklerna.

Måste ju erkänna att all "Träning" tär lite just nu då man snart jobbat i 12 dagar i sträck.
Ska bli skönt med passningsledighet Fredag - Tisdag.
Men tro inte att jag kommer att maska med träningen, nej då det körs på ändå fredag, sön och måndag.
Sen ska jag byta däck på bilarna och hinna med att dona lite hemma.
Men det ska bli skönt att hinna med sig själv lite och sova så man kommer tillbaka till det "Normala" igen.

Förresten! En annan rolig grej är att vi på Itrim i Norrköping ska åka upp till Stockholm den 14 Dec. och titta på en jojobantares bekännelser. Ser fram emot det och sen trevligt sällskap som ska med :-)

Jo jag glömde ska byta vatten i spat med så man gör den klar för vinterns badande.... Gud vad skönt det ska bli man fryser lite och det är - 10 grader ute och man glider ner i 40 gradigt vatten med ett glas bubbelvatten, hur illa låter det på en skala på 1- 10... :-)
Förresten jag fryser som en galning nu redan och det är + 4- + 10 grader ute, kan det bero på att jag tappat ett par kilon?
Gud vad skönt det är att glida ner i badet då:-)

Jo förresten, man har ju börjat spara på hår och skägg, ska man kanske kalla det slutspels skägg eller har ni något bra namn på det när man kör sista kilona och kämpar för att ta sig dit :-)?
Undra hur långt mitt hår hinner bli, men jag lovar att raka mig till slutet på November, men då ska mina kilo vara borta som jag vill ha väck :-) 90 kilo och lättare, så nu får man ligga i som en galning.

Nu börjar det här bli en långt blogg inlägg, men har man inte skrivit på ett par dagar så.......

Nu hägrar sängen och ska slappna av i mina "Magmuskler" :-)

G´natt å sov gott, glöm inte att snurra nötterna innan ni kramar kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0