Gissa om jag blev super glad när Thomas på itrim ...................

Ytterligare en vecka utan bloggning :-(
Men det här visade sig bli en sån där vecka som helst av allt hade velat slippa, många små saker blir till en hel flod :-(
Men visst finns det ljus glimtar oxå :-)

Veckan börjar med att jag känner att min axel har börjat krångla och en förkylning i antågande, så i måndags beslutade jag att inte träna för min hals var inget rolig.
Till råga på allt stopp i avloppet hemma, hur roligt är det på en skala 1 till 10 ?
Som tur är så är det plus grader ut då mitt inköpta rensspolningsmunstycke inte rådde på "Stoppet".
Ut å gräva för att hitta inloppet till avloppstanken, jippi röret som ska sitta fast i tanken satt inte där den skulle, 1 cm glipa inte undra på att allt fastnar 2 dagars arbete med inköp av nya rör, grävning och igen grävning, men nu funkar dasset igen.

Tisdag EM tror jag, ev. onsdag var jag ner och tränade och gissa om jag blev super glad när Thomas kom ner och tränade med oss :-) det blev en rejäl genomkörare :-) och det här kommer jag att leva på länge, mer sånt här från itrim personalen det gillas av många skulle jag gissa :-) Tack Thomas.

Onsdag, kroppen med en analkande förkylning och nu axeln börjar göra sig påmind rejält, ringde idag till Previa och fick en tid på fredag för besök och undersökning. Ni som inte vet så pajade jag axeln för ca 2 år sen på jobbet, kom ihåg att om det inte går att få lös saker så ta inte i så ni pajar något i kroppen, det var prexis det jag gjorde.
Minuten innan satt en tapp i en dörr på en godsvagn lös och kunde röra den, jag förlängde den tappen med ca 5 cm och tro det ellewr ej, men den satt fast som berget när jag skulle röra å den igen.
Istället för att låta bli när den satt fast så tog jag i självklart som en galning och då högg det till i axeln.

Torsdag oich ville inte träna pga. axeln och halsen så avstår jag träningen.
Fredag upp till Previa och får bedömningen att ett muskelfäste som sitter under axeln i ett trångt utrymnme är irriterad/ inflammerad så in med kortison och bedövningsmedel och nu känns det inget i axeln, eller jo efter nålsticket har jag riktigt ont i axeln så det värker som en galning, i säng och försöka sova.

Lördag morgon, hmmmmm varför kan man inte sova ut rejält för en gång skull, nä.... kl. 06.00 uppe med tuppen och kolla lite tv och blogga, nu när jag sitter här och bloggar så visst det ömmar i axeln men inte lika ont, nu får vi hålla tummarna på att det släpper.

Vill träna i cirkeln på itrim.

Nu gott folk ska jag göra annat.

Ha en trevlig lördag alla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar som du haft en del att göra i veckan. Kul att läsa din blogg. Ha en bra dag

2011-11-19 @ 08:20:44
URL: http://jlblm.blogg.se/
Postat av: Kristina

Stackare, Krya på Dej å försök ha en trevlig lördag å söndag fast Du har ont!

2011-11-19 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0