FD. "Krondikes körning."

Nu äntligen känns det otroligt skönt att komma igång med träningarna på riktigt på itrim.
Nu gäller det allt ligga i så jag kan "Klå" thomas i magövningen i närheten av jul.
Det känns lättare och lättare att ta i mer och mer än tidigare.

"Krondikes körningen" jag hade i Augusti och fram tills för 1 vecka sen har varit tuff att ta sig ur,
den som säger att det är enkelt att ändra vanor, den personen vet defentivt inte vad den pratar om!
Stigen upp ur diket var defentivt kantat med förkylningar och för mycket att göra och inte kunna träna som jag ville, gjorde det inte lättare prexis.

Så om jag får ge ett råd när det gäller att försöka hålla sig till Itrim är att ta hjälp av personalen på itrim tidigt om ni märker att ni börjar halka ner i diket, då är det betydligt lättare att få bärgningshjälp i god tid att komma upp på vägen mot målet igen.

Men vi ses i cirkeln på itrim imorgon igen.

Nu är det tack och god natt för min del iallafall.

/ Kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0