Broccoli och morotssoppa med stekt lax!

Var in och läste en av mina vänners itrimblogg: http://suwasitrimblogg.blogspot.com
En som kämpar och klarar av det mesta, men ibland blir man faktiskt mörkrädd när människor beter sig som dom gör, men vilken skön känsla det måste vara när hon får fortsätta och många andra får gå :-)

Kämpa på Susanne.

Min dag blev ju inte prexis som man planerar :-)
Passningsledig med betalning från Jobbet, när man jobbat i 12 dagar i sträck.
Allt började riktigt bra upp och donade hemma lite, hann med att glida ner i spabadet i morse med familjen och njuta i ca 10 min. sen in och dona lite till.
Iväg och in till träningen på Itrim och se där. kl. 11.11.11 11/11 2011 var jag där och körde träning.
Skönt att åter igen få köra stenhårt i cirkeln det lyfter hela ens dag......
Iphonen lät som värsta galningen, General Lee.....tog min uppmärksamhet och slängde på mig kläderna för att hinna hem.
Han prexis innan allt var klart och sen upp och slog mig ner i soffan och pustade ut och somnade vaknade 3 timmar senare och iväg å hämta Alvin och sen handla....

Broccoli och morotssoppa med stekt lax herre djävlar vad gott, sen ner i spa badet ett tag.
Nu bloggar ajg och sen sängen för att kliva upp 06.00 och köra frugan till stan, dom ska iväg hela dagen till strömsholm.

Så nu gott folk är det dags för att kliva i bingen.

G´natt på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne Boman

Tack Kalle! =) Kämpar på varje dag!



Tack! Ses i cirkeln!! =)

2011-11-12 @ 13:33:11
URL: http://suwasitrimblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0