Måste defentivt träna och stå i för att kunna stå kvar högst upp på pallen :-)

Nu har träningarna börjat igen....
Skönt att vara tillbaka nere på itrim igen!
Men den här uppförsbacken jag har framför mig är inte lite brant.
Förkylningen är inte ur kroppen än och orken finns inte där, axeln gör ont men det går som tur är så går det att göra dom flesta övningarna utan att använda vänster arm :-)

Men nu ska jag lyssna mer på kroppen än på mitt huvud!

Tack Thomas för tävlingen idag, den var tuff och jag undrar om inte du gav upp för att jag skulle få vinna....
eller så var det taktiskt av dig för om en månad är det väl revanch?
det innebär att jag måste defentivt träna och stå i för att kunna stå kvar högst upp på pallen :-)
magen känns öm, undra varför....

Förresten, 3 kilo och det är inte muskler jag fått utan nu står jag på 99 kilo och inser att tränar man inte så gäller det att hålla igen matkvarnen om man ska kunna bibehålla vikten. Ni ska inte tro att det är enkel att ändra vanor, tvärtom....

Nu är det bara t-2 dagar till stockholms resan och en jojobantares bekännelser.
Deet här kommer att bli hur roligt som helst.

Nu är det sängdags och upp med tuppen imorgon och fira lucia med Alvins förskola....


G´natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0