Laleh till våren.

Nu är det den 25/12 2011.
God jul på er alla i efterskott. Hoppas ni har haft en bra jul och att tomten har varit snäll mot er.

I ett av mina paket fick jag en konsert biljett till Laleh när hon kommer hit till Norrköping, ser jag jätte mycket fram emot.
Ska även prata med med ett par av mina arb. kollegor idag och se om dom vill gå på Aftershave och galenskaparna i vår :-) jag ska dit iallafall.

Nu till nå¨got helt annat :-) ibland ska man ha tur med sägs det.
Vi fick in ett lok i Fredags kl. 15.30 som hade gått sönder, beräknad arbetstid ca 25 timmar tills på Tisdag morgon. var kvar på jobbet i fredag till kl. 20.30 ungefär och fick då ett besked att vi endast skulle plocka ner dom trasiga delarna och sen skicka loket till deras egen verkstad, puh vad skönt att slippa jobba under hela julhelgen. Men jag har ju jouren så indirekt så jobbar jag faktiskt hela julen med :-)

Nu i mellandagarna ska jag igång med min träning igen efter förkylning och blåmärken etc. ( Läs mina tidigare bloggar). så det blir en tuff och slitsam igångsättning, men jag gissar som tidigare att all stöttning finns där på itrim i form av Lena som gärna hjälper till med "magövningarna" kan ju faktiskt behövas nu feter 1 månads uppehåll :-(

Men än är det lite vila kvar och slicka såren och ladda inför kommande träningsperiod.

Nu ska jag försöka blunda ett par min. så man klarar av dagens sysslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0